Promotivno dizajniran kultni VW kombi, mobilni je ured turističke zajednice Rogoznice i Šibenika. Mobilni Visitor Centar funkcionira po principu Info ureda gdje turisti mogu saznati sve korisne informacije o sadržajima na tim lokacijama.
Prilikom dizajna kombija bilo je bitno istaknuti najbitnije lokacije Šibenika i Rogoznice.
To je ostvareno na način da je Šibenik sa svojim znamenitostima sa stražnje strane, a Rogoznica s prednje.
Na strani Šibenika su ilustrirane katedrala i tvrđava sv. Nikole. Kad se kombi zaustavi, krov se podiže, tako da na gornjem dijelu vidimo slovo “i”, kao oznaka za info pult.
Na strani Rogoznice su istaknute dvije znamenitosti, jezero Zmajevo Oko i Rt Planka.
S obzirom da se branding jezera temelji na legendi o zmaju, naglašen je zmajev rep. Pojavljuje se na boku, u prizoru gdje viri iz jezera i na krovu gdje slijedi putokaz za Rogoznicu.
Osnovna karakteristika Rta Planka je to da geografski dijeli Jadran na sjeverni i južni, što je prikazano s mapom Hrvatske.
Osnovna namjena kombija je putovanje kroz županiju, pri čemu samom pojavom predstavlja način promocije, a svako toliko se zaustavlja radi dodatne interakcije. Zato se najbitnije informacije nalaze na boku, vidljive i bez da se kombi zaustavi, a dodatne ilustracije na krovu se vide tek kad je kombi parkiran.